ayearinbrazil.blogg.se

Utbytesstudent São Luis 13/14

PARABÉNS MEU AMOR

Kategori: Allmänt

"You and me, we're more than friends, we're sisters and you will be with me forever."
 
grattis grattis grattis grattis !!
 
Igår fyllde Fredrika arton år och här satt jag, en halv jordglob bort, och längtade så att jag nästan sprack. Hon är min allra bästa syster och en av mina bästa vänner och därför ville jag skriva här nu när hon fyllde ARTON. Det känndes sjukt konstigt att hon faktiskt har blivit så gammal när jag fortfarande ser på både henne och mig själv som småbarn. Längtar såå tills vi ses igen i sommar.
 
happy birthday babe,
I wish you all the best in the world, for now and forever.
 
                          
 
 

Kommentarer

  • Engeli Broberg säger:

    Hejsan Vendela!
    Jag heter Engeli och jobbar med reklamfilm. Vi ska till Brasilien i februari och spela in en reklamfilm om utbytesstudenter och undrar om du är intresserad att medverka? Kontakta mig så snart du bara kan på [email protected] så snart som möjligt berättar jag gärna mer.
    Mvh Engeli

    2014-02-03 | 16:20:35

Kommentera inlägget här: