ayearinbrazil.blogg.se

Utbytesstudent São Luis 13/14

Sjuk och Längtar Hem

Kategori: Allmänt

"If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever."
 
Nu ligger jag här i mitt brasilianska rum med fläkten på för fullt. Jag måste bara säga att det inte alls är roligt att ha feber i tropiskt klimat, usch usch. Helt ärligt är jag inte helt hundra på vad det är som är fel mer än att det är någon infektion. Men jag har fått medicin så jag borde bli bra snart. Det är inget alvarligt, så ingen anledning att bli oroad. En sak som jag hatar med att vara sjuk dock är att jag har såå mycket tid att tänka och sakna Sverige. Jag har faktiskt inte känt så mycket hemlängtan fram tills nu. Allt med Sverige känns så lockande och underbart just nu, haha, jag ligger här och gör listor på bl.a. svensk mat som jag saknar.
 
Orkar inte skriva mer just nu, så, beijos.
 
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vi längtar väldigt efter dig också! puss puss mamma

    2013-09-28 | 01:36:28

Kommentera inlägget här: