ayearinbrazil.blogg.se

Utbytesstudent São Luis 13/14

Klockan tickar

Kategori: Allmänt

"In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on."
- Robert Frost
 
Nu börjar det snart bli dags att åka. Jag har spenderat nästan hela dagen på att packa men nu är jag nästan klar, så det känns skönt. Det är såå mycket som ska med men så lite plats, men ja ja jag får lösa det på något sätt. Fick sommarlov i fredags!! Så sjukt skönt!
 
Allt början kännas så riktigt nu! Jag tror inte att jag har förstått att jag faktiskt ska åka tills nu. Det känns helt sjukt. Hur ska jag klara av att bo i ett land som jag aldrig varit i, med människor som jag aldrig har träffat och ett språk som jag inte kan i ett helt år? Usch, nu är jag bara trött och paranoid. Borde sova, godnatt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: