ayearinbrazil.blogg.se

Utbytesstudent São Luis 13/14

Freak Out

Kategori: Allmänt

"The worst choice you can make is no choice at all."
 
Det enda jag tänker på är Brasilien. Det enda jag pratar om är Brasilien. Allt jag gör, gör jag med tanke på om det är nödvändigt inför Brasilien. Jag är nästan helt besatt... haha. Två dagar kvar, wohoo.
 
Meen, den senaste veckan har jag i alla fall mest varit i Helsingborg, sedan lite i Malmö, lite i Lund och idag var jag i Köpenhamn. Har försökt hinna träffa så många som möjligt och jag har nu sagt hejdå till alltför många kompisar de senaste dagarna!! 
 
I alla fall om idag så åkte jag till Köpenhamn runt tio imorse med Öresundståg och var fram lite efter elva. Hade sedan en sjukt skön dag i värmen med många karusell åk och mycket sockervadd! Här är två bilder på instagram från idaag.
 
       
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: