ayearinbrazil.blogg.se

Utbytesstudent São Luis 13/14

Minha Nova Família - Del II

Kategori: Allmänt

Här kommer bilder på nya huset. Jag har fått ett eget rum och det gör mig såå glad. På bilderna har jag har inte packat upp alla grejer men dessa bilder tog jag min andra dag här tror jag att det var. Än en gång måste jag bara säga att jag trivs så bra med denna familjen och ett stort plus är att ingen pratar engelska utom lilla systern så jag lär mig så mycket snabbare i denna familjen än i min första familj.
 
 
Mitt rum: garderob, säng och några av mina väskor (fr.v.)
 
 
Mitt rum: jag hade ännu inte hunnit ta bort deras saker och sätta in mina egna så nu ser det lite annorlunda ut än på bilden men ja ja, det kommer fler bilder i framtiden. Längst till höger ser ni en liten del av en dörr och den leder till mitt badrum.
 
 
Korridoren leder till kök och vardagsrum.
 
 
En del av vardagsrummet med en dörr till badrum och utanför är ett arbetsrum / kontorsrum.
 
 
Vardagsrummet har också ett lite finare matbord.
 
 
Annan del av vardagsrummet med världens skönaste soffa och stolar.
 
 
Utanför är trädgård och port.
 
 
Köket.
 
 
En annan del av trädgården har pool och "barbeque area" med ett extra kök och matbord.
 
 
 
Trädgården.
 
 
Vi har förresten fyra hundar, tre av dem ses här och sedan finns det en till mindre och fluffigare. 
 
 
Poolen.
 
 
Poolen.
 
 
Poolen.
 
 
 
Vi har palmträd i trädgården så då har vi såklart också kokosnötter med gott "agua de coco".
 
 
 
Detta är Fiona. De andra heter Shrek och Lola och den lilla heter Boy.
 
Det var allt för nu men senare tänker jag lägga upp några bilder på vad jag har gjort den senaste tiden. Hoppas detta är bra, kram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: